2008-06-07

Trollet Rulle

Hej alla barn jag heter R.
Jag har namnsdag idag.
NamnsdagsR.
Hej då.

Hej alla barn jag heter M.
Idag har jag möhippa.
MöhippeM.
Hej då.

För er som inte minns LÄNK.

R väger nu 6320g och är 62cm enligt BVC.
Samtidigt fick han sin första vaccinationsspruta det gillade han inte så mycket.
Han har även börjat "snacka", han kan ligga och läsa sin favvobok (den blå kaninen) och samtidigt ligga och jollra med den.
Vi väntar fortfarande med spänning när han kommer lyckas välta över sig från rygg till mage, det är nära nu.

/P
(tryck på bilden för atts e en JÄTTEversion)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som han tittar på film igen. För stort kollage dock, så jag orkar inte skriva ut filmtitlar till alla bilder.

Den längst ner till höger ser ut o vara en bra film iaf...

P&M sa...

Slappis, har du börjat så får du väl skriva varsin film till varje bild hädanefter.
Men jag vet vem han tittar på, och ska man sätta en filmtitel så får det väl bli guldbaggevinnaren: "Min store tjocke far" då då... =)

/Den store tjocke

Anonym sa...

Helt galet söta bilder ju :) Bara ler när man ser de.

Anonym sa...

Heja ROBIN och ett JÅTTE GRATTIS till dig på din första namnsdag den 7 juni 2008. din Mormor å Sippa.

Fia sa...

Vilka härliga kort det var :)
Han är så go :)