2008-03-24

Påskfirande

Igår började vi påskfirandet med att åka till farmor och plastfarfar och denna gången fick även de njuta av lite vakentid från lilleman.
Därefter bar det vidare till farfar och alla 5(!) farbröder och fastrarna, där tyckte R att det kändes ungefär som på BB för det blixtrade så mycket att han trodde han var tillbaka på stranden.
Även här så visade han sina vakna blå men det krävdes en del presenter (ännu fler supporterartiklar) och lite gull. Sen sov både han och M gott i bilen hem.
Så idag var det dax att hälsa på mormor i sommarstugan, där var det också en hel drös med släktingar men intressantast var kanske kusinbarnet Rasmus som R dock vart lite avundsjuk på eftersom han ligger några månader före och redan kunde säga mamma.
Tror även att både R och M återigen slummrade i bilen hem sen.

/P



4 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken vacker bild på mig och Robin:D Jag är egentligen glad men lite chockad när Robin kastade sig i min famn därav den fina minen XD Puss!

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig..
Glad påsk på er alla! Hoppas att hönorna har värpt många goda ägg till er!
Kram kram

Fia sa...

Vilket fint kort du fick på min lilla son :)
Det var jätte roligt coh trevligt att få se er alla.
Många kramar Fia Anders och Rasmus

Anonym sa...

Ja nu är påskfirande över så nu är Mormor,Gammelfarmor nöjd som har träffat både Robin och Rasmus mina gullepojkar På samma gång.