2008-02-20

Försvunnen propp

Fick höra att det uppdateras för sällan här.
Tycker ju att det inte händer så mycket i barnX liv just nu, men får väl skriva någonting så ni blir nöjda.
Rummet jobbas det med lite varje dag, taket är färdigt och första strykningen av väggarna är klar.


När jag höll på med första strykning av taket så kommer svärmor och säger "Nu är det nog inte långt kvar".
Tydligen så hade M ordentligt ont då, så jag fick lite bråttom att rolla klart.
Men det var tydligen falsk alarm då, dagens spekulationer gäller däremot om slemproppen är kvar eller inte.

Vi får väl se om vi klarar helgen annars har vi fått en ny tid hos MVC (MödraVårdCentralen) på tisdag men efter att slemproppen gått verkar det kunna ta allt från 30min till två veckor innan det börjar bli dax.

M har även fått tillbaka luften som hon saknat ett par månader , barnX har ju åkt ner så trycket på lungorna är inte lika markant längre.

Kan även berätta att ingen av er har tagit hem första priset i gissningstävlingen så forsätt gärna posta fler gissningar.

/P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på att det är en snopp.

Anonym sa...

Det är ett stetoskop med en tumme brevid i vänstra hörnet

Anonym sa...

Jag gissar att det är en bebis! *hihi*

Anonym sa...

Men jag får väl inte vara med och gissa, jag som har förhandsinformation... =(