2008-02-25

Mitt första inlägg som mamma!

Hej alla glada!
Nu har datorfarsan kopplat upp mig på den stora webben! Fråga mig inte hur han gjorde.
Tänkte att jag skulle plita ner några rader så att ni ser att jag inte är helt ute ur leken här.

Ja, det var ingen dans på rosor att få ut vår lilla parvel, men ni känner väl mig! Här ges inte upp i första taget. Jag kan varmt rekommendera ruset man får av lustgasen, det var en rejäl resa det!

Jag sitter här och tittar på min sambo 0ch vår son, tårar av ren lycka stiger upp i ögonen när jag mitt i trötthet, hemlängtan och rejäl träningsvärk viskar tyst för mig själv: "-Min familj."

/Mamma K.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Två fastrar (Beda och Elin) och även farfar hälsar så gott till dig och din familj ! Hoppas att träningsvärken går över snart, du har varit duktig :)

Anonym sa...

DU kommer att bli en jättefin Mamma jag älskar dig .Pappa kommer även han att bli en jättefin Pappa .Jag älskar även dig. grattis .Robin du är lycklig som har så fina föräldrar.Kam din Mormor.

Fia sa...

Va roligt och se att du skriver oxå min goa Faster ! Du har varit kanon duktig :D Du kan lätt vara så himlans stolt över dig själv :)
Skulle vilja veta vad Robin har för stolek sen, ligger en kartong här hemma till honom :D
ÅTER IGEN ETT JÄTTTTE STORT GRATTTIS !
Älskar dig kolan <3

H sa...

Go morgon!
Det känns helt ofattbart, tänk att du nu är mamma Bello.

Sitter här och läser ditt inlägg med tårar i ögonen. Det är inte långt kvar för mig heller nu!

Vilken resa,

KRAM!
/Heidi

Anonym sa...

Min lilla dotter KORNÉLIA,DEW och Min lilla dotterson ROBIN JAG längtar att få krama om er MORMOR

Coins and Calories sa...

Nu har jag också hittat hit!
Sitter och läser om resan. Är glad för er skull!

Många kramar!
Julle